Dalton Startet 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Juli.2009 Hvordan skifter man olje på giret på en BMC2.52? Tror det er et Borg Warner-gir. Hva slags olje skal dette giret ha? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Hasla 26 Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Vanlig motor olje kan tappe/suge ut fra peilje pinnen eller påfyllings hullet.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
M/S Bastard Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Borg Warner skal ha Dextron 3. Er det BW 70c eller 71c du har? Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 (redigert) Vet ikke hva slag jeg har enda. Skal prøve å finne noe merking i dag. Ganske rustent der nede... Noen spesielle kjennetegn jeg kan se etter? Redigert 27.Juli.2009 av Dalton (see edit history) Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Dalton Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Det er et "Velvet Drive AS7-71C"-gir. Jeg synes det "skrangler" litt i det på tomgang ved belastning, som f.eks. skifte mellom revers og forover. Dette er kanskje normalt? Mye nytt fra å ha tøffet rundt med Sabb og vridbar propell. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
kipp36 Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 har samma greiene på mitt prm gir,tror det er demperplata som begynner og bli slitt.er vel ikke sånn umiddelbar fare,så lenge det roer seg ned så fort du rører pådraget...en annen ting er vel også det at hvis det er hydraulisk gir du har,kan det bli noe hydraulikk støy...er vel ganske normalt det her,men klart at en gang i fremtiden så må du vel til pærs.Kjør og kos deg så lenge det går rundt :) Sitér dette innlegget http://kipp36.123hjemmeside.no/181207437 Link to post
M/S Bastard Svart 27.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 (redigert) Det er et "Velvet Drive AS7-71C"-gir Da skal du ha Dextron III Velvet drive (borg warner) Redigert 27.Juli.2009 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.