catano Startet 27.Juli.2009 Del på Facebook Startet 27.Juli.2009 Hei. Har en gummibåt som lekker luft i selve ventilen. Problemet er at jeg ikke kan bytte selve ventilen og lurer på om noen her har montert ny ventil ? eller som vet om hvor man kan kjøpe ny ventil å montere ved siden av den orginale ? Slik jeg ser det er det den eneste løsningen og at jeg så bare fyller den gamle ventilen med lim eller sika. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
kmjelle Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 (redigert) Hvilket merke? Jeg byttet i vår uproblematisk ventil på en Suzumar gummibåt. På disse båtene er en plasthylse limt fast i gummien, og selve ventilen skrus inn i denne. Så for meg var det bare å skru ut den defekte og skru inn en ny. I mitt rep-sett følger det med et verktøy for å skru inn og ut ventiler. Redigert 27.Juli.2009 av kmjelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 hei. kjekt med svar, men desverre kan jeg ikke bytte sele ventilen. Merke er ukjent så det hjelper lite og forhandler er konk Pga dette er en ribb er verdien så stor at det er ikke bare å kjøpe ny. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
kmjelle Svart 27.Juli.2009 Del på Facebook Svart 27.Juli.2009 Det må da være mulig å få satt inn en ventil fra en annen fabrikant. Ta deg en tur til en forhandler. Et bilde av ventilen din her hadde kanskje hjulpet. Det er utrolig hva folk her har vært borti. Sitér dette innlegget Link to post
samoht2 Svart 10.August.2009 Del på Facebook Svart 10.August.2009 hei ring engelsviken slipp as, der repareres allle typer gummibåt og rib + de har endel deler til forskjellig typer rib og joller Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 10.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2009 Takker. Da er det håp for min ribb også. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.