meldaln Startet 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2009 (redigert) Nå har jeg kjøpt meg et prosjekt til, en With drommedille 10 ft med gml Johnson 20 hk seahorse. Ga 3000,- for båt og motor, å skal totalrenovere båten, for det trengs, Ligget på lang i 4 år nå, og MALT utvendig med rødt for ca 4 år siden da. Rød malinga holder på å flake av nå, så må pusse å styre litt der Var også konsoll i båten, fungerer, men må "overhales", treg styring, og skal mye trolig bytte fra 2 spaker til 1, ellers blir det bare nye kabler. Vi får se det litt an etter hvert Har ikke sjekket om motoren går etter å ha stått i ro i 4 år, men blir etter hvert, Har jo en Tohatsu 9.9 også, får se hvilken motor det blir på båten til slutt Her er det noen få bilder av båten, men har ikke tatt bilde av motoren enda. Motoren er nokså lik dene : http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...folderId=269235 men ikke delemotor. (tror jeg da) Planlegger Scootersete eller Midtkonsoll istedet for konsollen som er, noe alla på dene Drommedillen her: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...folderId=269235 Kanskje iingen praktisk løsning, men det er jo ungdomsbåt Står kmv på rattet, så regner med det er orginal rattet. Da heter vel båten KMV with 320 ? Eller tar jeg helt feil? Kom gjerne med info om denne båten Båten er vel orginal gul, slik som inni båten På forhånd, Takk Redigert 28.Juli.2009 av meldaln (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Ja, jeg tror du skal regne med at originalfargen var gul også utvendig. Høres ut som en veldig grei pris du ga for båten. Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 28.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Synes den ser grei ut til 3000,- ingen sprekker eller noe. Men er litt spent på dobbeltbunn på den Regner med den er skumbelagt? Det er ingen bunn propp på min, bør det være det? Sitér dette innlegget Link to post
meldaln Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Har funnet ut at båten heter KMV With 200 drommedille, er det noen som vet (ca) årstallet på denne båten da ? Båten er helt ferdig nå, men har glemt å ta noen bilder underveis. Men her kommer de jeg har tatt. båten ble grunnet på utsiden, men ikke innsiden... Da er båten lakkert på utsiden Motoren som skal på, en Tohatsu 9.9/15 2001 mod langstamme. Da er båten helt ferdig Mangler en liten del til motoren enda, er det noen som har eller noen som vet av noen som har den lille delen som flottørnålen skal være/"gå" "inni" ?? det er en messing dings mener jeg det var. E.v.t noen som vet dele nr. på den delen? Mangler kun den delen som mangler, så er det bare å tut å kjør! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.