Vidar_Haugs Startet 24.Juni.2004 Del på Facebook Startet 24.Juni.2004 Hei, Skal til og bytte olje på motoren nå, og har et lite spm. På min motor er det to rør som kommer opp, et til peilepinnen, og et til like bak dette. Hvilket rør er det en skal pumpe fra? Må en til med "sugerør", eller bare koble pumpen til røret? Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 24.Juni.2004 Del på Facebook Svart 24.Juni.2004 På min VP41B så er det et eget rør med en liten plast topp som jeg tar av og kobler slangen fra olje pumpen på. Så suges oljen ut, fjerner slangen og setter toppen på igjen. Skfiter oljefilter og fyller på ny olje. Jeg er usikker på hvordan der er på en vp40b, men du skulle tro de er nokså like. Sitér dette innlegget Link to post
b-e-p Svart 24.Juni.2004 Del på Facebook Svart 24.Juni.2004 Ja det er det samme på 40 motoren. Husk å kjøre motoren en liten stund før du bytter, mye enklere å få opp oljen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.