Seaeagle Startet 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2009 Er det noen nettside som selger sjøkart? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Trebein Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Hei. Prøv Nautisk Forlag. (www.nautisk.no) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Ja, mange steder. Nautisk Forlag i Oslo har det meste, se her: http://www.nautisk.no/om_oss. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 (redigert) Er det noen nettside som selger sjøkart? Jeg er også sjøkartforhandler og har mulig for å ordne rabatt hvis det dreier seg om større antall norske sjøkart, Den norske los, tidevannstabeller, etc levert samtidig. Send meg gjerne en IM hvis du/dere lurer på noe . . . . Redigert 28.Juli.2009 av Poseidon (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
roaldbj Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Hei Poseidon. Vi snakkes tid om annen. Jeg betaler gjerne det kart og los koster. Det viktigste for meg er at kart/opplysninger er digitalisert. Har du oversikt over digitaliserte havne i SørNorge? Hilsen fra Fredrikshavn i Danmark. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Hallo igjen Roald, som sikkert nyter tilværelsen i Fredrikshavn Jeg tilbyr i første rekke papirutgaver av sjøkartverkets produkter og til nå har jeg ikke vært borti å levere de digitaliserte. Det må jeg derfor ta opp med dem før jeg kan svare nærmere. Når det gjelder "digitaliserte havner i Sør-Norge" så er jeg ikke helt sikker på at jeg forstår hva du mener. Er det havnekartene i digitalt format du er ute etter? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seaeagle Svart 28.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 takk for svar. Bestillte kart på nautisk. Skulle bare ha for Hvaler regionen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.