toholthe Startet 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2009 Hjelp, jeg har en eldre autopilot til rorkult som jeg har fått vannintregning i den sorte boksen. Prøver å tørke den nå, men mine håp er små. Tror piloten het Autohelm 2000. Er midt i ferien nå, og dette passer ikke bra. Er det noen som befinner seg i Kristiansandsområdet som har en slik eller en raymarine pilot som de ikke bruker og ønsker å selge. PS: Haster! Send meg gjerne en IM. T Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Det bruker å hjelpe å få tørket den ut. Skru den opp og bruk føner e.l. Jeg brukte å pakke den inn i en plastpose når det regnet..... Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 28.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2009 Mulig at jeg husker feil, men tror at det sitte 2 bryter-knotter/ratt under den. De må tas av før du åpner boksen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.