M/S Bastard Startet 24.Juni.2004 Del på Facebook Startet 24.Juni.2004 Skønner ikke så mye av elektronikk Er ikke vant med det heller da Sabb´en i gamlebåten ikke hadden oe særlig av detta! Det sitter er par releer(tror jeg da) på motoren, ikke har jeg peiling på hva som er hva når alle ledninger har lik farge Hjelp er nødvendig her Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 25.Juni.2004 Del på Facebook Svart 25.Juni.2004 Skønner ikke så mye av elektronikk Er ikke vant med det heller da Sabb´en i gamlebåten ikke hadden oe særlig av detta! Det sitter er par releer(tror jeg da) på motoren, ikke har jeg peiling på hva som er hva når alle ledninger har lik farge Hjelp er nødvendig her Hei har en slik en i båten da send en im om hva du lurar på så kan jeg jo ta en titt på min! Mvh Sabeltann Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 26.Juni.2004 Del på Facebook Svart 26.Juni.2004 Hei! Hadde Perkins 4108 tidligere. Skal prøve å se iløpet av helga om eg har liggende el. skjema for den. Steinar Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Juni.2004 Del på Facebook Svart 26.Juni.2004 Har du mulighet kan du evnt. maile det til meg så skal jeg legge det i arkivet. Helst som en GIF-fil. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Da ligger det i arkivet, takk til Vanisian! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.