Arendal Startet 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Juli.2009 Er det noen som kan gi meg brukererfaringer av ibiza 26 touring?? Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 31.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2009 (redigert) Har hatt en 26 Touring nå i 4 uker, og er kjempefornøyd sålangt. Har en egen tråd som heter: ""ny" båt kjøpt, Ibiza 26 Touring m/300 Suzuki". Er på ferie ennå, så har ikke fått oppdatert den ennå. Akterkabinen fungerer utmerket, dekk bare til siderutene med et par tepper for innsyn. Mest fornøyd er jeg med sjøegenskapene, stor forskjell fra 22 foteren jeg hadde før. Trimplan er et must. Redigert 31.Juli.2009 av Lagavulin (see edit history) Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Arendal Svart 1.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2009 Høres bra ut , vurderer å kjøpe . Trimplan , når føler du behov for det ved dorgefart eller ved kjøring i plan? Føler du behov for baugpropell?. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 Er ikke mye man får justert med trimplan ved dorgefart, kun i plan. Har ikke hatt behov for baugpropell ennå, men det krever litt mer planlegging når man kommer til havn og det er litt vind. Er en del mindre vindfang når kalesjen er nede, så da er det lettere. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Arendal Svart 25.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Ok,jeg hadde god bruk for trimplan ved dorgefart på askeladden 705 eliminerte vandringen,annerledes med utenbordsmotor?. Jeg har også kikket på den nye bavaria 28 sport , er i tvil om den blir for stor når man bare skal ta en liten ettermiddagstur i skjærgården. Vanskelig valg , føler du at Ibizaen er lettkjørt ?. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 27.August.2009 Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Kan jeg ikke sammenlikne med andre tilsvarende båttyper, men føler at den er lettkjørt. Å ha trimplanene nede for å unngå vandring har jeg faktistk ikke prøvd ut, men den vandrer ikke så veldig uansett. Syns det er en perfekt båt til dagsturer, og kombinert med akterlugaren, gjør at man også fint kan være 3-4 stk. ved flere overnattinger. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Arendal Svart 27.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2009 Takk for fine tilbakemeldinger, spørs om jeg ikke lander på ibiza. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.