Jump to content

brukererfaringer ibiza 26 touring

Arendal

Recommended Posts

Har hatt en 26 Touring nå i 4 uker, og er kjempefornøyd sålangt. Har en egen tråd som heter: ""ny" båt kjøpt, Ibiza 26 Touring m/300 Suzuki". Er på ferie ennå, så har ikke fått oppdatert den ennå. Akterkabinen fungerer utmerket, dekk bare til siderutene med et par tepper for innsyn. Mest fornøyd er jeg med sjøegenskapene, stor forskjell fra 22 foteren jeg hadde før. Trimplan er et must.

Redigert av Lagavulin (see edit history)

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Er ikke mye man får justert med trimplan ved dorgefart, kun i plan.

Har ikke hatt behov for baugpropell ennå, men det krever litt mer planlegging når man kommer til havn og det er litt vind. Er en del mindre vindfang når kalesjen er nede, så da er det lettere.

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

• 3 uker senere...

Kan jeg ikke sammenlikne med andre tilsvarende båttyper, men føler at den er lettkjørt.

Å ha trimplanene nede for å unngå vandring har jeg faktistk ikke prøvd ut, men den vandrer ikke så veldig uansett.

Syns det er en perfekt båt til dagsturer, og kombinert med akterlugaren, gjør at man også fint kan være 3-4 stk. ved flere overnattinger.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...