Zonker Startet 2.August.2009 Link til dette innlegget Startet 2.August.2009 Har helårsbåt (24 fot)og ambisjoner om å forlenge sesongen med flere fine småturer hvis været tilsier det. Kanskje med unntak av des - feb hvor dagene er vel korte. Har noen tips om havner/boblehavner jeg kan ha båten liggende for impulsturer denne perioden. Trenger 3,5 m bredde. Sitér dette innlegget Link to post
Roggen Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Vollen Marina. Isfritt hele året Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Padda har vinterplasser Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 (redigert) Storsand på Hurum har isfri havn/boble med kort vei til fiskeplasser rundt Drøbak, samt grei avstand til Moss og Horten. Havna ligger rett ved utkjøringen fra Oslofjordtunellen. Jeg betaler ca. 4500 for en 4.5 meter inkl. strøm. Sikkert endel rimligere for en 3.5 meter. Her er telefonnummeret til havnesjefen: 92258820. Redigert 2.August.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Snekker'n Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Hei Zonker, og velkommen på forumet! Noen som har idé om hva det vil koste å leie en slik plass i vintersesongen? Antar at det da er mulig å disponere strøm til en lunk i motorrommet? Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Verrie Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Jeg sendte i Mai mail til 4 båthavner i oslo-området. Jeg har fått tilbud fra 2 om plass, mens en tredje muligens hadde ledig. Dette blir avklart i slutten av August. Vel og merke, dette er vinteravtaler med utløp April. Det synes derfor som om det er greit å skaffe plass. Jeg oppfordrer derfor å sende mail til de respektive havner hvor du ønsker plass med søknad. Enkelte har egne hjemmesider med skjema som kan utfylles på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Zonker Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Takk for svar, folkens. Skal svinge meg litt de neste to ukene for å få det avklart. Er fersk båteier(erfaren landkrabbe) og vil nok bruke dette nettstedet mye for å få tips og svar på ting og tang fremover. Får bruke de lange vintermånedene på å skaffe sommerplass. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Dersom du får noen prisantydninger som kan legges ut på nettet, så hadde det vært av interesse for flere av oss. (I alle fall meg....) Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Zonker Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Klart det....... Skal se hva jeg får til. Sitér dette innlegget Link to post
Zonker Svart 23.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2009 Da blir det sannsynligvis Vollen Marina, Asker. Passe nærme og forholdsvis isfrie forhold, kanskje med unntak av forrige vinter. De tar kr 4900 + 1000 inkl mva strøm for boblesesongen som starter 1.nov. Ser ut som et hyggelig sted også, håper det stemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.