At-le Startet 2.August.2009 Del på Facebook Startet 2.August.2009 Hei . Lars H hilser oss kveld i Son igår, han sa reise båt tidlig ca kl 0500 imorgen (2aug) . Vi kjørte båt fra Strømstad via Fredrikastad pga fyller billig diesel i nøkledypet kr 7,05 hjem igår.Var værfast 3 dager i Strømstad pga storm. Vi stod opp og se etter lars h sin båt idag.Båten til Lars plass er borte. Hvor er han nå? på vei til Sverige? Han sa skal til sverige. GOD TUR Lars H. Hyggelig traff deg Lars H igår. Sees i høst..... At-le Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Altid hygelig å møte deg og dine. Nå ligger vi i Havstensund og drar videre til Hunnebostrand imorgen. Vi har noen venner som vi skal møte der. Du kan følge oss i tråden "Status på svenskekysten" (som noen holder på å ødelegge nå). Ha det bra. Lars H. vårt webkamera her Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
At-le Svart 2.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2009 Hei. Takk for tips. Følger deg hele båttur. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Kan du ikke lage en slik tråd som Astor har da? Trudelutt på tur Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
At-le Svart 2.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2009 Hvorfor ikke... god forslag.... At-le Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.August.2009 Del på Facebook Svart 2.August.2009 Så selvopptatt at jeg skal ha egen tråd er jeg ikke! Jeg klarer meg godt med en tråd som heter "Status på Svenskekysten" som de andre av oss som er nedover her gjør. Men nå er det natti natti. Sto opp kl.0400 imorges og har hatt en båttur på over 50 Nm og 8 timer. Lars H. :sleep: Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.