Volvo D6 Startet 2.August.2009 Link til dette innlegget Startet 2.August.2009 Spørsmål: I serviceheftet til båten min (garantivilkårene) står det at jeg må utføre periodisk service hos autorisert merkeverksted, hvis ikke faller garantien bort. Stemmer dette? Kan eg få ein bilmekaniker frå eit autorisert verksted til å ta servicen ?? , gjelder garantien fortsatt ?? Dette gjelder Volvo penta D6 2008 mod. 370 hk, noen som har hørt om problemene med motorhavari (Dysebrenning) ??? Sitér dette innlegget Link to post
Volvo D6 Svart 2.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Svar: Garantigiveren kan kreve at du utfører periodisk service på båten for at garantien skal gjelde, men garantigiveren kan ikke sette begrensinger for hvilke verksteder som utfører servicen. Du bør derfor sjekke prisene rundt på forskjellige verksted og finne et verksted som både gir deg en god pris. Du må forsikre deg om at dette verkstedet utfører servicen i tråd med båtimportørens retningslinjer for service. Husk å få serviceheftet stemplet som bekreftelse på at service er utført. Spar dessuten på kvitteringen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Volvo gir 2 års garanti om du var service på merke verksted. Vi er godt kjent med dyse havarier her. Det er en egen tråd om dét som heter Trøbbel med Volvo Penta serien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.