KaRsK Startet 2.August.2009 Link til dette innlegget Startet 2.August.2009 Hei , har i vinter holdt på med oppgradering /renovering av min scand dynamic 7600 : skiftet motor ,dørk ,instrumentpanel,alt elektrisk samt fått trukket om puter og stoler :) Tenkte jeg kunne legge ut bilder av båten som en anbefaling av OMTREKK A/S http://www.omtrekk.as/ som holder til i stavanger området. Er meget fornøyd med arbeidet,prisen og ikke minst servicen .. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Hva betale du for trekkingen av setene? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
alfb Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Nice Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 2.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 (redigert) kom på 17.000 men det er Nirox`n som trekker opp prisen dette er fra i vinter. Redigert 2.August.2009 av KaRsK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Bare nevner at det finnes en svært bra blogg om renovering av 7600: https://baatplassen.no/i/blog/scand7600 Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 2.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 takker for den , Ingar Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Trodde båten nesten var ny jeg. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
KaRsK Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 hehe nei er ikke det :) skroget er 93 mod og forrige eier hadde ikke akkurat tatt vare på dørken og tredetaljer oppi båten . men skroget er veldig fint holdt , heldigvis. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.