Slocum Startet 3.August.2009 Link til dette innlegget Startet 3.August.2009 Vurderer å ta båten (36' seilbåt) på land for vinteropplag i midten/slutten av september med fullt ettersyn/reparasjon av rigg og skrog samt noen småreparasjoner ellers. Før sjøsetting til våre ønskes ditto klargjøring/rigging, og eventuell vask/polering. Både innendørs og utendørs opplag er av interesse. Jeg innbiller meg at dettet kan bli rimeligere i Sverige eller Danmark. Selvsagt en fordel om stedet ikke er altfor langt fra Oslo, men alt er egentlig av interesse om det kan anbefales. Har noen anbefalte steder der man kan ha båten i vinteropplag og samtidig få utført alle typer assosierte tjenester - fra normal høstkonservering til små reparasjoner? Viktigst er Navn, og sted, og URL eller telefonnr - hvor fornøyd man er - men gjerne også noen pris-eksempler om man har det. Sitér dette innlegget Link to post
badkruka Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Dette er ikke helt mitt ekspertområde, men siden det nå har gått noen dager og ingen andre har svart, så la gå... Du får ta svaret for det det er vært - nesten ingen ting Tusler innimellom rundt på Malmön og har sett at det er en del norske båter som ligger på vinterlagring der. De som driver med opplagt gjør også service og reparasjoner på båter, selv om motorbåter nok er det de kjenner best. Powerboat Marine - Bohus-Malmön - link. Vinterlagring koster 550,- SEK pluss mva per m2. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.