aileenll Startet 3.August.2009 Del på Facebook Startet 3.August.2009 Hei jeg var nede å koplet til landstrømmen i båten, for å lade litt. Men laderen lyste ikke, bare blinket svakt grønt. Sikring mellom lader og batteri var brent av. jeg skiftet sikring men ny brant rett av, også da landstrøm var koplet fra. Jeg målte derfor om det var kontakt mellom + og - fra lader. Det var det!, fult utslag. Laderen en Sleipner- 3step 10A type 9740. Noen med erfaring eller forslag til løsning? Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Kjelli Svart 3.August.2009 Del på Facebook Svart 3.August.2009 Er ledningene fast tilkoblet? Kan + og - være byttet? Da ryker sikringen, fikk det til på en traktor jeg skulle lade batteriet på, var litt for mørkt når jeg koblet på. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 3.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2009 Lader fast tilkoplet polariteten har vært lik i flere år. Har åpnet lader og målt ledning for å se om overledningen bodde i den, men den bor nok et sted i printkortet! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
torbi Svart 1.Juli.2014 Del på Facebook Svart 1.Juli.2014 Bruker denne tråden. Eg har lik laderen, betyr den kan lader opptil maks 100 ah på batteri.? Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.