Jump to content

Edit History

Karl Norge

Karl Norge

KristofferYB skrev On 31.3.2022 at 12.46:

Har tankmåler som er defekt  mistenker at giveren har skylda. Usikker på om jeg skal reparere eller leve uten fungerende måler..

Nyere motorer har ofte forbruksmåler innebygd i instrumenter til motor. Slik som smartcraft til mercury. Da vet man hvor mye motoren har forbrukt, uten tankmåler. Fungerer greit nok. Men klart man ikke kjøper ny motor fremfor å bytte tankmåler. En annen løsning kan være mengdemåler på tilførselen. Nøyaktigheten finner man ut etter et par fyllinger.

Karl Norge

Karl Norge

Har tankmåler som er defekt  mistenker at giveren har skylda. Usikker på om jeg skal reparere eller leve uten fungerende måler..

Nyere motorer har ofte forbruksmåler innebygd i instrumenter til motor. Slik som smartcraft til mercury. Da vet man hvor mye man har forbrukt, uten tankmåler. Fungerer greit nok. Men klart man ikke kjøper ny motor fremfor å bytte tankmåler. En annen løsning kan være mengdemåler på tilførselen. Nøyaktigheten finner man ut etter et par fyllinger.

Karl Norge

Karl Norge

Nyere motorer har ofte forbruksmåler innebygd i instrumenter til motor. Slik som smartcraft til mercury. Da vet man hvor mye man har forbrukt, uten tankmåler. En annen løsning kan være mengdemåler på tilførselen. Nøyaktigheten finner man ut etter et par fyllinger.

• Create New...