enter4u Svart 28.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Oj,oj, den varmeveksler- innsatsen må bæres på fløyelspute og tas på med silkehansker, den koster masse dollars! Fikk heldigvis tak i en brukt en til forrige båten, nypris var da 12800....+mums! Å dæven. Ja jeg skal ta godt vare på den Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 28.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Hei, dette siste bildet er vel fra eksosmanifolden som er sjøvannskjølt. Har selv hatt en MD21B der jeg måtte skifte denne manifolden. Den blir tæret med årene og porøs, sælig på midten. Du bør sjekke det før du skrur sammen. Ja den er ikke så ille som bildet kan gi uttrykk for Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 7.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 (redigert) Da har toppen vært til sliping. Den var i underkant av 0,1mm skjev. Noe som ikke var så veldig skjevt. Men det er sikkert verdt det. Fuikk tips om å slipe toppen med smergelpapir (100 papir) før jeg monterte den. Det var fordi den var utrolig glatt nå, og fordi pakningen skulle bite seg mer fast i toppen. Noe som har hørt om det før??? Redigert 7.Januar.2010 av enter4u (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 I dag blir det bytte av girkasse og noe flikking med maling på motoren. Får ta noen bilder også vel Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 10.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2010 Her er toppen ferdig til montering Blokka er klar også. Røret fra oljekjøleren var klemt flatt, så her blir det en slange i steden Denne RB-kassa er nyoverhalt. Tok mindre enn 10 min og bytte den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.