chawy Startet 26.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2004 Jeg har kjøpt meg en 17 fots hjemmelaget båt. vet lite om den men det ser ut for meg at den e lagt ut ifra en form privat, den e 2.1m breie og med dekk i fronten kunne tenkt meg en vindskjerm til denne. det har hvert det på den en gang men den e borte. E det noen som vet om noen plasser det går an å få fatt i nye, brukte vindskjermer ? Jeg e ganske ferske i båt gamet men såg vell for meg at det e noen som har noe lignende " biltema, bilutsyr" kataloger når det gjelder båt og. Sitér dette innlegget Link to post
virgovoyager Svart 26.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2004 Det finnes steder som er tilsvarende "skrapern" for båt... vet ikke helt hvor det ligger, lurer på om det er en ved slemmestad. Du kunne jo forsøke der Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 26.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2004 Kan jo prøve å lage det selv da, i tre eller glassfiber. Vanskelig men slett ikke umulig! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Mr_J@n Svart 27.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2004 Jeg har kjøpt meg en 17 fots hjemmelaget båt. vet lite om den men det ser ut for meg at den e lagt ut ifra en form privat, den e 2.1m breie og med dekk i fronten kunne tenkt meg en vindskjerm til denne. det har hvert det på den en gang men den e borte. E det noen som vet om noen plasser det går an å få fatt i nye, brukte vindskjermer ? Jeg e ganske ferske i båt gamet men såg vell for meg at det e noen som har noe lignende " biltema, bilutsyr" kataloger når det gjelder båt og. Hvordan type båt er det, går ut fra at det ikke er trebåt siden du nevner form Du kan jo lage en i aluramme og så sette inn plexi eller lexsan plater, har også sett noen som har formet en med varme ut av en plexi plate, og montert støte/stivere. ang ferdige, er det vel en mulighet og ringe div marinar og høre, mulig du kan kjøpe direkte fra en merkeforhandler, bare ikke si du skal ha den på en hjemmelaget båt, er selvopplevd Sett ut en JEG ØNSKER KJØPE annonse her på baatplassen https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=kjoep lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.