68 GT Startet 4.August.2009 Link til dette innlegget Startet 4.August.2009 Er det noen som har erfaring med aktører på Østlandet som driver med innendørs oppvarmet vinteropplag? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Hansi Svart 4.August.2009 Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 (redigert) Østlandet er et rimelig stort område, kan du konkretisere nærmere ? Redigert 4.August.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.August.2009 Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 Jeg har hatt båten vår på Framnæs Maritime i Sandefjord siste 3 år. Synes de leverer bra kvalitet. Jeg sjekket priser på 4-5 andre steder i vinter, og fant ut at jeg blir samme sted i vinter også. Total pakka er gunstigst der, også vet jeg hva jeg får. Ved problemer i sesongen stiller de også opp. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 4.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 Oslo,Akershus og Hedmark Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Snekker'n Svart 4.August.2009 Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 Noe erfaring fremkommer her....: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=49537 Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Hansi Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Har kun kjennskap til aktører i Nedre Telemark, blir nok for langt unna sannsynligvis. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Bitteliten: Setter du da bort all service på båten til disse også, dvs slik at de leverer den ferdig på sjøen til deg til våren igjen, eller tar du deler av vedlikeholdet/stellet selv (bunnsmøring osv)? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 De tre siste årene har Framnæs gjort alt med båtene våre. I vinter skal de gjøre stort sett det samme. Vi var utvendig teak og polering av over bygg selv. På teak ute synes jeg ikke de gjorde jobb som forsvarte prisen. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 5.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Bitteliten: Setter du da bort all service på båten til disse også, dvs slik at de leverer den ferdig på sjøen til deg til våren igjen, eller tar du deler av vedlikeholdet/stellet selv (bunnsmøring osv)? Tenkte meg opptak på Kadettangen/Kongen i Oslo i oktober,transport,høytrykk vask,svampvask,konservering,vinterlagring,utskifting av olje og filter,stoffing av bunn og drev,polering,teakbehandling og sjøsetting i midten av mai. Hva er fornuftige priser? Hva pleier det å koste for lagring,stoffing og polering. Tar utgangspungt i en Ibiza 25 Touring med mcm 4.3 og AlphaII Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Oslo båt senter som forhandler Nimbus har lager i Moss. Prisene varierer mye, kvaliteten også. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 7.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2009 Har noen hørt om East Marina A/S? Har biltt anbefalt av en bekjent. Vil høre ris og ros i så fall Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.