innlandsbåt Startet 4.August.2009 Del på Facebook Startet 4.August.2009 Hva skjer hvis en kjører med startnøkkel i posisjon 2. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Men det gjør jeg da alltid. Pos. 1 av/stopp - pos. 2 gløding - pos. 3 start. Glødingen er tidsstyrt. Skjer ingen ting. Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Trikkern, dette avhenger vel litt av hvilken type motor du har? Hos meg er AV=rett opp, Gløding (har aldri prøvd denne)=til venstre, PÅ=til høyre, Start=Så langt nøkkel går til høyre Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
index Svart 4.August.2009 Del på Facebook Svart 4.August.2009 Hvor er posisjon to ? Tror trådstarter må komme på banen og fortelle hva han mener her.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
trikkern Svart 5.August.2009 Del på Facebook Svart 5.August.2009 (redigert) Selvfølgelig, Snekker'n. Noen har jo separat stoppknapp også. Men det gikk ikke frem av innlegget. Kanskje kan Innlandsbåt utdype saken? Redigert 5.August.2009 av trikkern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
innlandsbåt Svart 5.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2009 Takk for svar. Skal bli litt mer konkret. På startnøkkel er det 3 posisjoner 1-2-Start. Jeg har dieselmotor, så posisjon 2 er gløding. På en annen tråd på BP skrev noen at posisjon 1 er kjøreposisjon. Jeg har kjørt med startnøkkel i posisjon 2. Luret da på om jeg hadde gjort noe galt, og hva kan konsekvens av det være. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.