kevin.glover@imr.no Startet 5.August.2009 Link til dette innlegget Startet 5.August.2009 Hei, Jeg holder på å installere en Lowrance Broadband sounder i en 25ft sjark som skal kobles opp mot en Lowrance 9200 plotter. For at disse to skal snakke sammen må jeg kjøre noen oppgraderinger på software mens begge to instrumenter på. Mitt spørsmål er følgende. Er det farlig å sette på ekkloddet mens båten er på land - eller skade dette loddet eller giveren eller (pga varmgang eller noe sånt)? Jeg ønsker å få de til å snakke sammen mens båten er i hagen min og helst ikke begynne med dette ved sjø setting. Har ikke lyst til å ødelegge ekkoloddet! Kevin Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 5.August.2009 Link til dette innlegget Svart 5.August.2009 Nei, det som er ødeleggende er å skru på ekkoloddet uten at svingeren er tilkoblet. Om den skyter i luft eller vann skal ikke ha noen betydning. Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.