M/S AIOLOS Startet 6.August.2009 Link til dette innlegget Startet 6.August.2009 Kan noen hjelpemeg med en lettfattelig beskrivelse av hvordan jeg kobler Biltemas velger? Jeg har et startbatteri og et forbruk. Jeg prøvde selv etter en beskrivelse fra en kar men det ble ikke noe lading av det. min måte var å ta strøm fra starter og direkte til nr.1 på velger, men skulle jeg ha gått direkte til batteri først??? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.August.2009 Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Fra starter til common, batt. 1 til det ene batteriet og batt. 2 til det andre. I tillegg må pluss fra dynamo også inn på common eller direkte på starteren. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S AIOLOS Svart 6.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2009 Common.. hmm Får prøve på dette, alltid spennende med elektrisitet. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Gjør deg selv en tjeneste fjordgrynt, hiv den bryteren og monter BEP relé istedet. Vendebryter er et 'patent' registrert av en som ikke vet forskjell på strøm og spenning, og har ingenting i en båt å gjøre. Jada, jeg vet at jeg har nevnt dette minst 100 ganger før, men en god ting kan...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.