Jump to content

VP AQ145, skiftet tannrem, fusker ved gasspådrag

Cranchi21

Recommended Posts

Høres ut til at du har kontrollen da. Men om du har 30 grader fortenning på lampa er noe riv ruskende galt med registeret! Du vil nok aldri klare å få den til å gå skikkelig så lenge den er såpass ute av range! Jeg synes i alle fall ikke dette høres videre bra ut...

Redigert av index (see edit history)
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Høres ut til at du har kontrollen da. Men om du har 30 grader fortenning på lampa er noe riv ruskende galt med registeret! Du vil nok aldri klare å få den til å gå skikkelig så lenge den er såpass ute av range! Jeg synes i alle fall ikke dette høres videre bra ut...

Må innrømme at jeg er helt enig med deg :smiley: liker heller ikke dette men ser på dette med litt ironi.

Aldri vært borti maken...timingen stemmer (merkene) og at motoren ikke går rent?????

Jeg er italofil i bilverdenen og har ikke hatt sånne problemer.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...