Jump to content

får ikkje start på evinrude 40 1988

fjordÅl

Recommended Posts

skulle ut og trekke garn i dag tidlig, men fekk ikkje start. pga mine heller labre motorkunnskaper tok eg nokre telefonar og traff gubbar med peiling på diesel. fekk eit par gode råd og dette fann eg ut: startar går rundt (men gir seg av og til, noko eg trur har med ei spærre for å ikkje starte for lenge?) gnist i tennplugg men denne var raud/gul, ikkje blå som ein sa han skulle vera. satt inn nye som hadde 1mm for lang avstand og etter nye forsøk tok eg dei ut og leverte dei og dei var heilt reine ( kjem ikkje nok bensin inn i motoren). er det då problem med forgassarane, og kan begge streike samtidig? rusk i forgassarane kanskje?

båt er båt

Mulig rusk i forgasser eller tett filter ja. Sikker på at du har åpnet luftingen på tanken? Om så prøv å pump på den mauelle pumpa fra tanken mens du forsøker å starte.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Tørre plugger =bensinmangel.

Må nok renses ja. Er det to forgassere så skal den godt gjøres at begge går seg tett samtidig.

Det er ofte en mulighet for å tappe av bensin på forgassere. En plugg eller skrue i bunnen, løs denne og se hva som kommer ut. Pump gjerne på ballongen samtidig for å spyle ut litt ekstra :smiley:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

takk for service manualen! men trenger å datere motoren (1988 var bare kalkulert jetting fra eigar og meg). manglar motornr på sida (ikkje stjelt) men fekk beskjed om å lese av nr på powerheaden men kom ingen veg med det. er det nokon som kan hjelpe meg med det? nr er C1092392

båt er båt

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...