fjordÅl Startet 6.August.2009 Del på Facebook Startet 6.August.2009 skulle ut og trekke garn i dag tidlig, men fekk ikkje start. pga mine heller labre motorkunnskaper tok eg nokre telefonar og traff gubbar med peiling på diesel. fekk eit par gode råd og dette fann eg ut: startar går rundt (men gir seg av og til, noko eg trur har med ei spærre for å ikkje starte for lenge?) gnist i tennplugg men denne var raud/gul, ikkje blå som ein sa han skulle vera. satt inn nye som hadde 1mm for lang avstand og etter nye forsøk tok eg dei ut og leverte dei og dei var heilt reine ( kjem ikkje nok bensin inn i motoren). er det då problem med forgassarane, og kan begge streike samtidig? rusk i forgassarane kanskje? Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
fjordÅl Svart 6.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2009 kan noken hjelpa meg? Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Polarn Svart 6.August.2009 Del på Facebook Svart 6.August.2009 Mulig rusk i forgasser eller tett filter ja. Sikker på at du har åpnet luftingen på tanken? Om så prøv å pump på den mauelle pumpa fra tanken mens du forsøker å starte. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
fjordÅl Svart 6.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2009 har pumpa max nokre gonger før eg starta han, men null effekt. ser ut til at å montere av forgassarane er litt bal, er det det? er vel det som må til for å rense, var no da eg gjorde på gammle motoren vertfall. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.August.2009 Del på Facebook Svart 6.August.2009 Tørre plugger =bensinmangel. Må nok renses ja. Er det to forgassere så skal den godt gjøres at begge går seg tett samtidig. Det er ofte en mulighet for å tappe av bensin på forgassere. En plugg eller skrue i bunnen, løs denne og se hva som kommer ut. Pump gjerne på ballongen samtidig for å spyle ut litt ekstra Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Polarn Svart 6.August.2009 Del på Facebook Svart 6.August.2009 Sendt deg en IM Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
fjordÅl Svart 7.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2009 takk for service manualen! men trenger å datere motoren (1988 var bare kalkulert jetting fra eigar og meg). manglar motornr på sida (ikkje stjelt) men fekk beskjed om å lese av nr på powerheaden men kom ingen veg med det. er det nokon som kan hjelpe meg med det? nr er C1092392 Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Polarn Svart 7.August.2009 Del på Facebook Svart 7.August.2009 Send en IM til Droll, han er konge på utenbordsmotorer Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
fjordÅl Svart 7.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2009 med tanke på å skru ut skrua i botn på forgasserane trur eg det vert vanskelegt å gjera, vertfall på den nederste. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.