Bistas Startet 7.August.2009 Del på Facebook Startet 7.August.2009 Hei!! Har en Vetus motor fra 2002 (Mitchubisi 25 hk, 3 syl) som jeg fra tid til annen opplever at ikke starter slår inn, jeg kan holde på 5-10 ganger så kommer den. Snakket med repratør som kjenner disse og han hadde skiftet 10 stk tenningslåser og mente det kunne være det, lås ble skiftet, men ble ikke noe bedre. En annen mener det kan være starter, men det er en litt mer kosbar afære. Dette skjer 1 av 10 ganger så typisk ett periodisk problem. Dette er en seil båt og dermed kan det være situsjoner der man trenger å starte motoren raskt. Noen som kjenner til dette Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.August.2009 Del på Facebook Svart 7.August.2009 Jeg regner med du har sjekket alle koblingene til strøm. Dvs av og på med kabelsko på batterier og starter samt gjøre rent? Sitér dette innlegget Link to post
Bistas Svart 9.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2009 alt dette med strøm er gått over, mulig jeg har oversett noe men tror ikke det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.