bliss X Startet 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2003 Må skifte krana, og har lett høyt og lavt i butikker og kataloger for å finne maken. Ikke funnet den så langt.Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2003 Hei På Europris har de standard servantbatteri med keramiske pakninger til 299,-. Har du plass så kan jo de være en ide. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2003 Jeg har akkurat samme problem. Krana har fungert fint, men tålte ikke frost.... Etter som jeg skjønner har denne produktlinjen blitt ertsattet av en ny som er delvis i metall. Prisen er også en annen, ca 650kr veiledende... Delenr. 04212 fra importøren Flak i Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 17.Januar.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2003 Utrolig bra! Denne så mistenklig lik ut. Likte ikke helt prisen men ... Vet du hva merket heter? Det står en liten logo på min, men leg klarer ikke tyde det. Ser ut til å slutte på A Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2003 Lasse: Utrolig bra! Denne så mistenklig lik ut. Likte ikke helt prisen men ... Vet du hva merket heter? Det står en liten logo på min, men leg klarer ikke tyde det. Ser ut til å slutte på A Eneste info jeg har er at den jeg postet tilhører en produktlinje som Flak kaller "Donau" og er produsert av Keller, Germany. Slik jeg forstår det ble plastvarianten også importert av Flak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.