Sjeldenutpå Startet 8.August.2009 Link til dette innlegget Startet 8.August.2009 En kompis av meg har fått en slik motor som en gang gikk under. Denne ble levert i kasser fullstendig demontert. Så vi skulle hatt noe data, gjærne sprengskisse og slikt så vi kan få denne sammen igjenn. Noen som har slik? Kan se ut som forgasser mangler, er slikt dyrt? Bjørn Sæbø Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Droll Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Så vi skulle hatt noe data, gjærne sprengskisse og slikt så vi kan få denne sammen igjenn. Noen som har slik? Yamaha har... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
meldaln Svart 8.August.2009 Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 E vel fra 1500,- å oppåver fer ein fergassar. sjækka opp te ein suzuki 9.9, denj va d 1800,- fer. Tohatsu 9.9 va d 2250,- fer. Kjøp ein gasser fra ein delemotor ? de tru æ bli belliast Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2009 Takker for svar Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
NOR-DAN16 Svart 25.August.2009 Link til dette innlegget Svart 25.August.2009 Hei. Vil anbefale deg å bestille deler fra USA. Har bestilt alle delene til min Yamaha 30HK 1997 modell fra USA rimelige priser å ekstremt bra delelister:-) Linken til siden jeg har bestilt alt fra:http://www.boats.net Må huske på at det kommer fortolling i tillegg på alt du bestiller for over 200Kr fra utlandet. Men det blir garantert mye billigere en å kjøpe deler i Norge. Fikk bare som et eksempel byttet alle slanger i motoren både olje å bensin slanger for 1300kr I Norge skal mange ha mange ganger den prisen for samme slangene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.