ok67 Startet 8.August.2009 Del på Facebook Startet 8.August.2009 Burde kanskje vært postet i OT, men det er nå i alle fall båter og sjø involvert. Bildet sier vel det meste, men det var en smule komisk når den lille båten skulle brukes til å flytte den langt større lekteren. Fort gikk det heller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 ville ikka hyra den på timerate Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 ...... Fort gikk det heller ikke...... Nei, det gikk nok ikke fort, men det kunne fort ha gått galt . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
fanntomas Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 Dette må jo bare være tull, bare en båt for å komme seg til og fra lektern!! Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 Har leigt inn den gjengen før, flinke folk. Men ja, dei bruker jolla for mindre forflyttniger. Ikke dumt, skal du betale for at en slepebåt skal ligge stand by blir selve "timeraten" mye høgre SRA. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Grand Banks jr Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 He he... Jeg ville nå hatt litt større båt i alle fall. Med en propell som ikke bare pisker overflatevannet. Men funker det så funker det. Sikkerheten vil ikke jeg legge meg opp i. Forholdene ser jo bra ut ;-) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
oblygre Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 Galt gjekk det også, denne lettbåten ligg oppned (dog ein annan båt enn på bilete over), propellstraumen ifrå ferja tok den. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 (redigert) Her et bilde jeg selv har tatt av et slep jeg så i Bøfjorden Nordmøre for to år siden. Poseidon hadde forresten slept den samme lekteren rundt Jæren fra Egersund, og fortalte at den var svintung. Lars H. Redigert 8.August.2009 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Poseidon Svart 8.August.2009 Del på Facebook Svart 8.August.2009 ..... Poseidon hadde forresten slept den samme lekteren rundt Jæren fra Egersund, og fortalte at den var svintung.....Lars H. Ja, det stemmer! Jeg dro den fra Egersund og opp til Vestre Bokn en gang på 1990-tallet; så vidt jeg husker holdt vi ikke mer enn 2-3 få knop, så det ble en laaang dag Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.