Jump to content

Morsom situasjon med liten "slepebåt"

ok67

Recommended Posts

Har leigt inn den gjengen før, flinke folk. Men ja, dei bruker jolla for mindre forflyttniger. Ikke dumt,

skal du betale for at en slepebåt skal ligge stand by blir selve "timeraten" mye høgre SRA.

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

He he...

Jeg ville nå hatt litt større båt i alle fall. Med en propell som ikke bare pisker overflatevannet.

Men funker det så funker det. Sikkerheten vil ikke jeg legge meg opp i. Forholdene ser jo bra ut ;-)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Her et bilde jeg selv har tatt av et slep jeg så i Bøfjorden Nordmøre for to år siden. Poseidon hadde forresten slept den

samme lekteren rundt Jæren fra Egersund, og fortalte at den var svintung.

liten_sleper.jpg

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...