Jump to content

bildøy marina, bildøy båt og motor, norimar - samme bedrift?

Suzumar

Recommended Posts

Jeg skal ha båten opp på land, stoffe og skifte sink. Var nedom marinaen og innom Norimar og bestilte opptak, heving av vannlinjen og stoffing om nødvendig. De ba meg da ligge båten ved den blå kranen. Tenkte ikke noe mer over det før jeg kom hjem. Det var da ikke der jeg la båten sist jeg skulle ta den opp.

Vel, de har modernisert litt og fått en ny kran på kaien siden forrige gang så jeg tenkte ikke mer på det. Da jeg var nedom der i dag så jeg at det var to kraner, en blå og en gul. Det var også tre namneskilt på bygningene som jeg har tenkt på som et firma. Norimar, Bildøy marina og Bildøy båt og motor.

Sist jeg hadde båten oppe tror jeg at jeg snakket med en dame på Bildøy båt og motor, men er ikke sikker.

Er alt dette egentlig samme ulla, eller er det to/tre firma som utfører de samme tjenestene på området?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...