Suzumar Startet 9.August.2009 Link til dette innlegget Startet 9.August.2009 Jeg skal ha båten opp på land, stoffe og skifte sink. Var nedom marinaen og innom Norimar og bestilte opptak, heving av vannlinjen og stoffing om nødvendig. De ba meg da ligge båten ved den blå kranen. Tenkte ikke noe mer over det før jeg kom hjem. Det var da ikke der jeg la båten sist jeg skulle ta den opp. Vel, de har modernisert litt og fått en ny kran på kaien siden forrige gang så jeg tenkte ikke mer på det. Da jeg var nedom der i dag så jeg at det var to kraner, en blå og en gul. Det var også tre namneskilt på bygningene som jeg har tenkt på som et firma. Norimar, Bildøy marina og Bildøy båt og motor. Sist jeg hadde båten oppe tror jeg at jeg snakket med en dame på Bildøy båt og motor, men er ikke sikker. Er alt dette egentlig samme ulla, eller er det to/tre firma som utfører de samme tjenestene på området? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 9.August.2009 Link til dette innlegget Svart 9.August.2009 Bildøy marina og norimar er de samme folka. Bildøy båt og motor er yanmarverkstedet og butikken. Tror jeg, da.... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.