arkmarin Svart 24.August.2009 Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 Dette var Gresk for meg Er det mulig å få det på "Norsk".... Den filen du laster ned er en "pakket" fil. Filene komprimeres for å ta mindre plass og raskere overføring. Denne filen må du "pakke ut" Når du har lastet ned filen kan du bruke Windows Utforsker, gå til filen og dobbelklikke på den, du vil da få spørsmål om du ønsker og pakke ut filene og hvor du ønsker å lagre de. Når det er gjort ser du en fil med ????.DOB og en ????.PKG. Disse filene skal kopieres over til SD-brikken. Deretter sette den i plotteren, slå den på og følg menyen på skjermen. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Trophy Svart 24.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2009 Da ble det noe enklere....mange takk Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 29.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2009 Da holder jeg på å legge inn versjon v5.23. Der er flere muligheter og jeg har nettopp valgt "upgrade this unit" og det gikk fint. Her er flere muligheter som "upgrade remote unit", "data extraction" og "reboot". Trenger jeg noe annet enn "upgrade this unit" ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 30.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2009 Da er det i orden . Jeg har også problemer med autopilot, men det kommer jeg tilbake til hvis jeg ikke får det til Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.