ET Startet 17.Januar.2003 Del på Facebook Startet 17.Januar.2003 Jeg vurderer å skaffe meg noen analoge instrumenter i cockpiten. Problemet er at det er upraktisk å lage hull i dashboardet (pga plass og byggedybde). Derfor tenker jeg å lage et lite "møbel" i teak. Tre eller fire instrumenter horisontalt på rad (Ø75mm) skal felles inn i en teakplate som jeg skal ha stående oppå en flate ved roret. Teakplaten skal helle bakover, og aller helst være delvis lukket på baksiden. Problemet er bare at jeg kan ikke finne noen slike ferdige hus i teak, eller noe annet materiale for den saks skyld. Jeg kan selvsagt snekre sammen noe selv, men tenkte først å høre på forumet om noen vet om et sted der jeg kan finne instrumenthus eller instrumentbraketter i stort utvalg. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 17.Januar.2003 Del på Facebook Svart 17.Januar.2003 Du kan jo ta en titt hos Retronic eller Belko Elektromontasje og se om du får noen ideer. Se også tråden Trevirke eller imitasjon til dashbord Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.Januar.2003 Del på Facebook Svart 18.Januar.2003 Jeg var på leting etter noe lignende for noen år siden, uten å finne noe som passet. Den endte opp med at jeg laget noe selv. Da fikk jeg det akkurat slik jeg ville ha det. Se Instrumentpanel Har så langt fungert veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
ET Svart 21.Januar.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2003 Takker for linkene, mye pent! Jeg fant ikke akkurat det jeg så etter, men man får jo inspirasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.