Jump to content

Vannpumpe til AQ140

Frode_B.

Recommended Posts

Har skjønt probelemet ditt og kan bare nevne at jeg er på jakt etter det samme.

Har undersøkt høs ....Strøm AS i Oslo. De har bare type dyre og originale i den prisklassen du nevner.  Ble på telefonen fortalt at jeg vil uansett komme opp i ca 2000 for en kjølevansspumpe uoriginalt til min båtmotor....

Skal undersøke litt med en leverandør av pumper her i Bergensområdet. Har fått tips om noe som heter: In Ma Pumper Bergen AS tlf: 55 23 46 90 .

De skal visst ha et rikelig utvalg i pumper. De forhandler også Martec pumper. :wink:

Takker for gode råd.

Desverre så begynner ferien til helgen, så jeg måtte bestille hos VP. Det var rett og slett ikke tid nok til å hverken modifisere en pumpe til bil eller undersøke mer mot andre leverandører.

Hadde jeg hatt tid derimot så skulle jeg jammen utfordret VP noe mer. Til bil koster denne pumpen fra 400 til 1000. VP tar 3000. Det er ran. Slik har jeg jo også opplevd det med andre deler, men da har jeg stort sett greid å få ordnet meg med en annen leverandør, gjerne til bilmarkedet (eksempelvis starter og dynamo).

• 11 måneder senere...

Har akkurat bygd om orginal pumpa som var deffekt.. kjøpte en ny KWP pumpe hos Mekonomen til 400 kr som jeg presset ut innmaten på. pga huset er ikke likt som på marine pumpa. flyttet innmaten i fra den nye og over i det gamle marine huset.. resultat ble veldig bra.. La sa skulle ha 3600 + mva for ny org VP pumpe.....=(

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...