Frode_B. Startet 27.Juni.2004 Del på Facebook Startet 27.Juni.2004 Vannpumpe (ferskvannpumpen) til en AQ140 koster originalt ca. 3000. Er det noen som vet om denne selges billigere uorginalt? Den som passer på bil er ikke lik, så det må være marinetugaven. Sitér dette innlegget Link to post
haig Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 Prøv her: http://www.eurofritid.com/ Haig Sitér dette innlegget Link to post
Trond J Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 Du mener sirkulasjonspumpa.Hvis det er den så lar det seg og bruke en pumpe fra biltema til 399 kr.Men du må da ha hjelp av en verktøymaker,men det blir mye mye rimligere.Tror jeg betalte ca 800kr for alt sammen og det fungerer. Hilsen Trond J Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
Speedy Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 Har skjønt probelemet ditt og kan bare nevne at jeg er på jakt etter det samme. Har undersøkt høs ....Strøm AS i Oslo. De har bare type dyre og originale i den prisklassen du nevner. Ble på telefonen fortalt at jeg vil uansett komme opp i ca 2000 for en kjølevansspumpe uoriginalt til min båtmotor.... Skal undersøke litt med en leverandør av pumper her i Bergensområdet. Har fått tips om noe som heter: In Ma Pumper Bergen AS tlf: 55 23 46 90 . De skal visst ha et rikelig utvalg i pumper. De forhandler også Martec pumper. Sitér dette innlegget Link to post
Frode_B. Svart 29.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Takker for gode råd. Desverre så begynner ferien til helgen, så jeg måtte bestille hos VP. Det var rett og slett ikke tid nok til å hverken modifisere en pumpe til bil eller undersøke mer mot andre leverandører. Hadde jeg hatt tid derimot så skulle jeg jammen utfordret VP noe mer. Til bil koster denne pumpen fra 400 til 1000. VP tar 3000. Det er ran. Slik har jeg jo også opplevd det med andre deler, men da har jeg stort sett greid å få ordnet meg med en annen leverandør, gjerne til bilmarkedet (eksempelvis starter og dynamo). Sitér dette innlegget Link to post
basse Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Har akkurat bygd om orginal pumpa som var deffekt.. kjøpte en ny KWP pumpe hos Mekonomen til 400 kr som jeg presset ut innmaten på. pga huset er ikke likt som på marine pumpa. flyttet innmaten i fra den nye og over i det gamle marine huset.. resultat ble veldig bra.. La sa skulle ha 3600 + mva for ny org VP pumpe.....=( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.