Jump to content

Hva betaler du for strømmen på brygga?

tom-ass

Recommended Posts

Hos oss betaler vi 0.-kr,og kun 1.laken pr år i medlemsavgift. (Ringås S-Odal Båtforening)

Har også lys ytterst på alle bryggene (noe dere også burde hatt Tomass, var rimelig mørkt der på Freddan) :smiley::smiley:

Der fikk jeg et godt sammenlignbart sted iallefall, siden vi har samme sjø som tomleplass! :flag:

Greia her er at det er så alt for mange småbåter, som aldri kommer til å ville ha strøm, eller bruke strøm, derfor er dette litt vanskelig å få igjennom hos oss. Jeg er veldig enig i at vi burde hatt lys på brygga også, selv om vi har den store lyskasteren som lyser over anlegget. Den er faktisk litt blendende på nattestid. Vi betaler forøvrig bare 600 kr pr. år.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Der fikk jeg et godt sammenlignbart sted iallefall, siden vi har samme sjø som tomleplass! :flag:

Har også sett at det fært få som bruker av strømmen,det går stort sett til lading av batterier,og litt lys til rep og småfiks og sånne ting.

Dere har jo veeeeeldig billig årsleie da (trodde vi var av de billigste :smiley: ) så en hundrings til på hver der oppe i nord hadde snart dekket det meste av forbruket tenker jeg :cheers: (øl og dram kan man jo kjøle ned hjemme før man går ut :lol: )

Livet är inte bara sprit.....kroppen måste ha øl också..

• 8 måneder senere...

Sonskilen Båthavn tar litt under en krone, med det menes ca. 98 øre/kWh.

I Strömstad har jeg en årlig avgift på SEK 1000, pluss at jeg betaler for forbruk omtrent SEK 1 pr. kWh, leverandør er Strömstads kommun.

Den største forskjellen på disse leverandørene, er at i Strömstad har jeg egen stikk, sikring og jordfeilbryter. Dessuen er det alltid strøm på uttaket.

Redigert av Jernbåten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...