Jump to content

Vinterhavn i Oslo - Rimeligere alternativer enn Herbern?

skiogseil

Recommended Posts

spurte for 2,3 år siden, da var det snakk om at "pris per person" bortfaller hvis man bruker egen dusj/do/vaskemaskin ombord. vet ikke om dette gjelder fortsatt.

Hva med Tim Wang / Sjøsenteret Killingen, han har alltid plass om vinteren, men ingen fasiliteter!

Hilsen

Karl/Sjøleik

Snakket med Herbern i dag, og der er det ingen vei utenom 6500,- Ettersom jeg har meget god kapasitet på vann og septik, egen vaskemaskin, og dermed ingen behov for anlegget på land, prøvde jeg å argumentere for å unngå de 6500... uten hell! Skal man benytte båten i perioden, så må man betale uansett. Man har visst heller ikke tillatelse til å bruke toalettet ombord.

Søker videre etter enklere løsninger...

Undersøk Hvile Havn i Leangbukta, Asker.

Det er noe rimeligere plasser der enn Herbern, samt at du får gratis parkeringsplass "på kjøpet".

Jeg har fått tilbud til vår båt for kommende vinter, men er ikke endelig avgjort om jeg skal ha båten der enda.

Etter hva jeg har fått se, trivelig miljø med flere båtboere.

Det er også (utenom rushtrafikk) kort avstand inn til Oslo.

Steff Herbern er en av dem som øker prisen om 10% hvert år. Flere i næringslivet mener de er sånn og skal være sånn. Mens vi godkjenner den teorien i klær, mat, øl og andre tinger vi er nødd til å kjøpe kan vi ikke klage over at flere aktører i vores samfunn gjør de samme. Eller hvad? Lønnene mine har ikke økt om sine 10% hvert år og jeg ser etter alternativ plass til min båt på annen sted en hos Steff.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...