yam250 Startet 11.August.2009 Link til dette innlegget Startet 11.August.2009 (redigert) Har en liten oljelekasje på akslingen til reimhjulet som sitter på veivakslingen (hovedreimhjulet), kad 44, 03 mod, 370 timer. Noen som har skiftet tettering der eller fått det gjort, er det mye arbeid, noen som vet pris for å få gjort noe sånt..... Redigert 11.August.2009 av yam250 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 12.August.2009 Link til dette innlegget Svart 12.August.2009 Dette er det mange som har opplevd, inkl. undertegnede. Hjulet er ikke lett å ta av er jeg blitt fortalt, satte selv bort jobben til et VP verksted. Herligheten kom på ca. kr. 4.800 for et par år siden, da utgjorde delen ca. 1/3 av totalen om jeg husker rett. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
sun Svart 12.August.2009 Link til dette innlegget Svart 12.August.2009 Regner med at det er likt 41 serien. Du må ha en kraftig avdrager for å få det av og ett spesial verktøy for å montere det igjen. Må ikke bankes inn for da kan man risikere at man ødelegger aksial-lagara til veiva. Har du ikke tilgang til disse verktøyene ville jeg satt bort jobben til ett VP verksted Sitér dette innlegget Link to post
yam250 Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Ok, takker for svar, da er det vel bare å bestille time på vp verkstedet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.