Astrix Startet 12.August.2009 Link til dette innlegget Startet 12.August.2009 som noen sikkert har vfått med seg tidligere er jeg en av de som er rammet meget hardt av dieseldyr i drivstoffet. har hatt dette jekelskapet i tanken nå 2 ganger på et år. jeg ser på luftingen jeg har ifra tanken at hullet står fremover i fartsretningen. er dette riktig eller burde ikke den stått vendt bakover. tenker da at jeg får sjøsprøyt opp i hullet og med fremdrivt"vind" så drives dette inn og opp i tanken.?? noen som har syns punkter her ??? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.August.2009 Link til dette innlegget Svart 12.August.2009 Jeg ville ha snudd den. Skrått nedover/bakover. Sjekk også påfyllingslokket ditt, ikke uvanlig at dette lekker. Noen lokk av typen med en finne man kan vippe opp for å skru det av lekker faktisk gjennom naglen finnen er festet med! Ellers er det også lurt å smøre O-ringen på lokket med litt vaselin en gang i blant... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.