Sabrina Startet 28.Juni.2004 Del på Facebook Startet 28.Juni.2004 Hei, Har noen tegninger til en takluke (skyveluke) i tre. Jeg trenger å lage en skyveluke i mahogny, eller kjenner noen alternativt til noen som lager slike? Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 30.November.2005 Del på Facebook Svart 30.November.2005 Er det ingen som har noen tegninger eller tips her? Matilda skal også få et hull i kabintaket med en luke i mahogny, så dere med ekspertisen... hør av dere Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Verrie Svart 30.November.2005 Del på Facebook Svart 30.November.2005 Rop høyt på Bastard (eller send ham IM). Han sendte meg tegninger på dette for litt siden (jeg har allerede slettet dem desverre). Ellers vil jeg anbefale boken "Trebåten", der hvor tegningene er hentet fra, samt mange andre tips som du kanskje vil kunne ha nytte av siden du skal få tatt båten din såpass. Billig fin lektyre.... (mener å huske at det er universitetsforlaget som har gitt den ut). Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.November.2005 Del på Facebook Svart 30.November.2005 Jeg kan vel se om jeg kan ta et bilde eller to av luka til Hulda som jeg laget etter eget hode i fjor hvis interessant. Som alt annet jeg lager, helt suveren. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.November.2005 Del på Facebook Svart 30.November.2005 Som alt annet jeg lager, helt suveren. Sa han svært beskjedent ... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
M/S Bastard Svart 30.November.2005 Del på Facebook Svart 30.November.2005 Send meg en IM med e-post adresse så sender jeg over tegninger, de er på 2,5 mb tilsammen Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.November.2005 Del på Facebook Svart 30.November.2005 Sa han svært beskjedent ... Suzuki Beskjedenhet er en dyd, lærte jeg av moren min, en dyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.