svenk Startet 28.Juni.2004 Del på Facebook Startet 28.Juni.2004 Det er sjelden jeg blir værsjuk, men nå sender jeg ut en etterlysning etter sommeren!!!! Jeg vil ha båten min på vannet, og skal jeg få til det, er jeg avhengig av oppholdsvær!!!! Skal gå over båten med Jotun hard-top, men det er jo aldri oppholdsvær mer enn to timer om gangen....... Uff og huff Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 Hvor stor er båten din da? Et alternativ kan kanskje være å rigge deg til et telt rundt båten. Jeg var i samme beita i fjor og løste det med et partytelt til 2-300,- og et par presenninger. Med litt bra arbeidslys i tillegg, kan man fint drive døgnet rundt om man vil. Sitér dette innlegget Link to post
svenk Svart 28.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 Like stor båt som den andre du har..... Sjømann 22, med sjark overbygg. Må nok nesten ringe Arnardo hvis den skal under telt Men hvis været ikke bedrer seg, har jeg en avtale så jeg får kjørt den under tak til helgen, men da reiser jeg på laksefiske, så jeg håper Siri og Co kan melde litt fint vær - bare for meg.... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 ...Må nok nesten ringe Arnardo hvis den skal under teltNå, nå... Riktignok liker også jeg å betrakte Sjømannen i mitt stille sinn som helt enorm, men Arnardo er kanskje en smule overdrevet ? Du har ikke opplagspresenning/stativ som kan utnyttes da? Det kommer jeg til å gjøre neste gangen været ikke samsvarer med ting som må gjøres. Må bare rigge noe slik at presenningen kommer litt mer ut fra skroget, så har jeg mitt eget Arnardo telt. Du får ha lykke til med været & Siri. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 28.Juni.2004 Del på Facebook Svart 28.Juni.2004 Slæpp åff.Sommerem kommer,det sa jeg før jul og det står jeg ved.Regner med mild vinter også. Ihvertfall iht værtegnene. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 No panic. Sommeren kommer til Lørdag/Søndag. for da begynner jeg ferien. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Careka Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Finværet begynner i uke 29 og vil vare til langt utpå høsten. Dette er noe jeg tror , og ikke vet med 100% sikkerhet. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
unknownuser Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Finværet begynner i uke 29... hmmm, jeg mener det begynner i uke 30 og varer nok til uke 33 (det er sikkert HEELT tilfeldig at det også er min ferie...) :lol: Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Finværet begynner i uke 29 og vil vare til langt utpå høsten. Dette er noe jeg tror , og ikke vet med 100% sikkerhet. hmm finværet kommer tirsdag i uke 28 og varer akkurat i fire uker ...og det er ikke noe jeg tror, men det vet jeg M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
ok67 Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Sommeren for vist forbi på søndag her i trøndelag, og borte var den Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 hmmm, jeg mener det begynner i uke 30 og varer nok til uke 33 (det er sikkert HEELT tilfeldig at det også er min ferie...) :lol: fra uke 30-35 er det fint vær---(ellers blir jeg forbanna!!!!) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Har akkurat hatt et helv...s vær i Holmestrand nå :diving Blinket og buldret om hverandre, buldrer litt enda da Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 29.Juni.2004 Del på Facebook Svart 29.Juni.2004 Har akkurat hatt et helv...s vær i Holmestrand nå :diving Blinket og buldret om hverandre, buldrer litt enda da Og akkurat det samme møkka været var i Bunnefjorden også :diving Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Careka Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Finværet begynner i uke 29 og vil vare til langt utpå høsten. Dette er noe jeg tror , og ikke vet med 100% sikkerhet. Min ferie begynner heller ikke før uke 30, men kona skal ha ei uke på å male huset før vi dra på ferie, så derfor bør finværet komme i uke 29. "Dette er en bønn til han i andre etasje" nå får jeg bare vente og se om han er inne, og hører mine bønner. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Solo Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 hmm finværet kommer tirsdag i uke 28 og varer akkurat i fire uker ...og det er ikke noe jeg tror, men det vet jeg M/Y Ellen Marie Nei ...feil, sommeren kommer torsdag i uke 28.!! (og varer i 4 uker) SOLO Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Fra og med uke 30 er det bare å hente frem solkremen og . Da er det bare og kaste loss med nok i kjøleskapet. mvh GipsyGirl med ekstra UV filter i lakken Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Hmmmmmmmmm, ekstra hva :nono: Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
jat Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 I følge nyhetene på TVN i går; blir den ikke noe av. Sitér dette innlegget Link to post
gaute76 Svart 30.Juni.2004 Del på Facebook Svart 30.Juni.2004 Her kommer sommeren http://aftenbladet.no/nyheter/vaeret/artic...rticleID=204156 Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 1.Juli.2004 Del på Facebook Svart 1.Juli.2004 Her kommer sommeren Åh Jaaa?? Tørr ikke sove middag lengre, i tilfellet at sommeren drar forbi mens jeg sover.... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 1.Juli.2004 Del på Facebook Svart 1.Juli.2004 Her kommer sommeren http://aftenbladet.no/nyheter/vaeret/artic...rticleID=204156 Finvær på tirsdag . Hva sa jeg :lol: M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
jorhei Svart 1.Juli.2004 Del på Facebook Svart 1.Juli.2004 Har vi sommer i Norge? Hva er det for noe? (har jeg ikke sett på leeeeeeenge) :flag: Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Brutus Svart 1.Juli.2004 Del på Facebook Svart 1.Juli.2004 Sommer...? Den er jo her oppe i det høye nord..... :flag: :diving Kjempefint 23gr. og det blir båttur til helgen..!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.