moro2 Startet 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2003 Hvor får man kjøpt glideskinner til å henge opp gardiner med.? Det er slike man setter under lista på vinduene for å unngå å måtte skru i skroget Er det noen som har andre lure løsninger på det så er jeg glad for det. : Har forresten Gass/220V og 12 v kjøleskap tilsalgs. Har også noen gamle ekkolodd som jeg kan gi bort( givere er ikke med) . Har også Supercool tilsalgs, samt en takluke,+ 2bluss kokeapp. Har også en ankervinsj som jeg ikke har skrudd av ennå tilsalgs,Manuell..Står forut på båten. Bor i Tønsberg. Mvh Morten mail: mskeie@c2i.net Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2003 Ta deg en tur til Interiørland i Kanal krysset.Damene der vet alltid råd Kan være interessert i takluka di. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 17.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2003 Ka skal du ha for kjølskapet dit, kor stort er det og kor gammelt er det? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 18.Januar.2003 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2003 moro2: Siden du har såpass mye som du vil skille deg av med, anbefaler jeg deg å annonsere det i spalten "Salg", som du finner på forsiden. Sjansen for å bli kvitt det er mye større da. Det er ikke alle som leser alle innlegg i Forum og på den måten får med seg det du skriver i innlegget ditt. Jeg vil tro at noen kanskje bare "overvåker" "Salg" spalten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.