Joda2 Startet 13.August.2009 Link til dette innlegget Startet 13.August.2009 Jeg har en eldre Shipmate RS 8000, som fulgte med båtkjøpet, som jeg gjerne skulle hatt manual til og gjerne forslag til forhandlere som kan ha litt ekstra deler. Eller om noen her inne kanskje sitter med strømforsyning til denne da forrige eier hadde litt for dårlig tid med montering av ny cd-spiller... Det resulterte i at han klippet av strømforsyningen til vhf'n fordi han trodde det var "no gammal dritt" fra radioen som var montert tidligere. Meget takknemlig for svar Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 15.September.2009 Link til dette innlegget Svart 15.September.2009 (redigert) http://styret.no-ip.org/docs/Shipmate%20RS...ce%20Manual.pdf vær rask da adressen er en no-ip Endret: Har lagt den inn i dokumentarkivet Redigert 15.September.2009 av retbergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 21.September.2009 Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Hva med en, takk det var hyggelig, eller ja/nei manualen var nyttig? Er det for mye å forvente etter at jeg brukte min tid til å hjelpe deg? Sitér dette innlegget Link to post
Joda2 Svart 21.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 Må bare beklage hvis du synes det tok lang tid, men sjekket ikke forumet før i dag (fikk ikke svar når jeg postet først så hadde ikke mye håp om at det skulle komme nå heller egentlig) Men takk skal du ha! Kjenner ikke til forhandlere også? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.