Jump to content

Sand til sandblåsing på bergenstraktene?

Gudrun

Recommended Posts

Den sanden som BT selger er det noe som tar "skikkelig" rust på et stålskrog eller er det beregnet for rustantydning på en tynn tynn stålplate i en bil?

Eg brukte de til bil, men bror min brukte de i løa på båsinredningene " plassene til kyrna " de var gravrust å den fjernet de enkelt den, BT har 3 forskjellige str på sandkorna. ville gått for den groveste hvis de er mye rust!!

O Erland

med båtførerbevis

Klarer man seg med vanlig sand, går det jo an å kjøre ut til nærmeste strand og knabbe noen liter sand av planeten Tellus.

For de som tenker å hente sand selv, så anbefaler jeg å ikke hente i nærheten av saltvann. Har sett resultater av en som restaurerte en bil med sand fra en sandstrand ved sjøen. All jobben var forgjeves, for 2 år etter var det hull i kanaler og andre steder hvor det er umulig å få bort alle rester fra.

Jara Wynja

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...