Willing 31 Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Du må huske på att den ikke kan gå fortere en "ISOLA" Sitér dette innlegget Willing 31 Link to post
Frank M Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 jo mene det er billig.ny kalesje og. hehehe halco blir spent og se hvordan den går.vi må vell kappkjøre til holmen:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Hans-Petter Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 løp å kjøp dette er en god pris Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Du ikke sann Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 ????? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
knutza Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Litt intern humor der Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 knutza: hahaha ja eg bytter oftere båt enn du bytter truser:) Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Frank M Svart 15.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 nå er båten betalt så da er det bare og begynne fatt med ting og tang inni den Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
knutza Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Gratulere med ny båt. Hva skjedde med den flotte sjarken du hadde? Sitér dette innlegget Link to post
taske Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 Hehe, grattis med ny båt igjen Frank :) Sitér dette innlegget Go ahead, make my kernel! Besøk båtsiden min på http://baat.taske.no/ Link to post
Hans-Petter Svart 15.August.2009 Link til dette innlegget Svart 15.August.2009 gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 Har hatt endel biler med den motoren, og det er kanskje en av de mest solide motorene som noen sinne er produsert. Har hatt i hvertfall 2-3 patroler, og alle hadde over 500000 på telleverket. Motorene var det aldri noe tull med. eneste som gjelder disse motorene er at de ryker litt svart, spesielt ved gasspådrag, men det er helt normalt og ingen grunn til å tenke noe mer over. Ellers er de helt usligelige. Har venner som har tatt ut rundt 160 hk på disse motorene og kjørt mange år uten problemer. Oppjustert dieselpumpe, økning av turbotrykket til rundt 0,9 bar, intercooler og 3" eksos uten potter har fungert bra med motorene på veien i hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Frank M Svart 16.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 takker for alle fine ord:) sjarken ble solgt pga motoren gikk Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Frank M Svart 18.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 gleder meg til onsdag eller torsdag,da får jeg båten hit på plenen og kan begynne og pjuske med den:) bilder og oppdateringer kommer også Sitér dette innlegget du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.