Guest wig Startet 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2004 Måler ca 85 mA lekasjestrøm fordelt gjennom manometer for oljetrykket med ca 55 mA, og amperemeter med ca 30 mA. Det er benyttet VDO instrumenter. Oljetrykksgiveren er for 2-polet anlegg men er altså brukt her på 1-polet anlegg. Jeg finner ikke ut hvorfor det er lekasjestrøm her. Noen som vet hva årsaken kan være? Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2004 Du snakker om når tenningen er av og instrumentene inaktive? I motsatt fall vil det jo gå en liten strøm der. Sitér dette innlegget Link to post
Guest wig Svart 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2004 Du snakker om når tenningen er av og instrumentene inaktive? I motsatt fall vil det jo gå en liten strøm der. Tenningen er av og all forbruk er avslått og instrumentene er inaktive. Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 29.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2004 Er det en lekkasje-strøm gjennom tenningslåsen burde du jo målt lekkasje-strøm på de andre instrumentene også (tar det for gitt at du f.eks har vann-temp.-måler / tank-måler). Alle instrumentene får vel mating via samme tilførsels-ledning fra tenningslåsen. (ofte lagt som en lask fra instrument til neste) Siden det kun er 2 instrumenter som det lekker i, skulle man tro disse får spenning fra et annet sted. Tidligere feilkopling?? Sjekk hvor instrumentene får spenningen fra. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.