bjornas Startet 15.August.2009 Del på Facebook Startet 15.August.2009 Hei, jeg bor i Oslo og trenger et sted å sette bort båttilhengeren om vinteren. I sesongen står den på marinaen, men der kan den ikke stå pga vinteropplag av båter. Kan noen gi meg noen tips om hvor det evt er mulig å lete etter oppbevaringssteder for noe slikt? Bønder som har behov for å tjene ekstra penger e.l.? Hvordan løser dere andre dette? Takknemlig for alle tips! Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
VO`n Svart 15.August.2009 Del på Facebook Svart 15.August.2009 Et tips kan være å låne den bort for vinteren, kanskje noen vil ha båten sin stående på en henger og da slipper du å betale for å ha den noen steder... Sitér dette innlegget Link to post
bjornas Svart 15.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2009 Ikke dumt...! Sitér dette innlegget SRC 2010 - LE 8550 D5L 2012 D5LA 2013 LRC 2014 Link to post
Mouche Svart 16.August.2009 Del på Facebook Svart 16.August.2009 Har selv båt vinterlagret på henger, men jeg jekker opp hengeren med båten på for å avlaste fjæringen samt skrur av hjulene for å ytterligere redusere tyveririsikoen. Bremsene bør være av så de ikke setter seg fast og smør opp det som kan/skal/bør smøres opp. Bare noen tips! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.