------------- Startet 16.August.2009 Link til dette innlegget Startet 16.August.2009 Hei- Jeg har tenkt å kjøpe seilbåt, etter å ha hatt motorbåt de seneste år. Har litt seilerfaring, seilt et par regattaer osv.. Jeg har nå altså tenkt å kjøpe en seilbåt, 34-35 fot, under 1.000.000,- ferdig utstyrt. De jeg har sett på er : Bavaria 35 cruiser-795.000 Hanse 350- 788.000 Beneteau Oceanis 34- 789.000 Alle har tre lugarer. Er det noen som eier en av disse båtene, eller evt. noen som kan si noe om en eller flere av båtene? Noen som vet noe om Standardutrustningen på båtene, evt. hvor mye man må legge til for ferdig båt med litt komfort? PS! Dere får ha meg unnskyldt Nicket mit (Bavaria4ever), var nok kanskje litt kjapp da jeg lagde det navnet Skal endre det så snart det er mulig... Og: Vil ikke ha noen bavaria-diskusjon Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 Hva hadde du tenkt å ha av utstyr på båten, da? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
------------- Svart 16.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 Hva hadde du tenkt å ha av utstyr på båten, da? Hmm, teak i cockpit, varmeapparat, varmtvann o.l... Vet ikke hvordan standardutrustningen er på disse... Har også sett på Jeanneau, men må opp i 36 fot for å få tre lugarer... Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 16.August.2009 Link til dette innlegget Svart 16.August.2009 Men hvorfor skal du på død og liv kjøpe fabrikkny båt? Ingen problem å få større båt med tre lugarer innenfor budsjettet hvis du velger en nyere brukt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.