jørn Startet 16.August.2009 Del på Facebook Startet 16.August.2009 Etter å ha funnet ut i en annen tråd av at mangel på max turtall skyldes at kontrollboksen ikke gir max gass, lurer jeg på hvordan man justerer wire eller kontrollboksen? Ved full gass på kontrollen kommer hendelen på motor ikke lenger enn den røde streken. Kontrollboksen er noe slingrete, så mulig jeg vil kjøpe en sidekontroll i stedet. Kontrollboksen ser slik ut: Maritim: ULTRAFLEX B-73 Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 17.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2009 Ingen som vil gi noe innspill? Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 17.August.2009 Del på Facebook Svart 17.August.2009 Kjenner ikke til denne typen kontrollboks men eg har sjølv en (Morse trur eg) der armen som denne wiren er kopla til har tre hull. Ved å bruke det hullet som gir lengst arm vil du få større vandring på gasswiren. Dette var litt "krøkkete" skreve men eg håper du forstår kva eg meiner. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 17.August.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2009 Det forsto jeg veit du :) Takker. Da skal jeg se på det når jeg skal ned i båten igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.