Jump to content

Hvilke båtblad kjøper/abonnerer dere på?


Fanafjord

Hvilke båtblad leser dere?  

358 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Har kjøpt et par utgaver av Klassiska Båtar. Veldig bra synes jeg - tegnet abonnement.

 

Et knallbra blad. Hva koster et abonnement? Hvor mange blader gir de ut pr. år? Jeg mener det startet et veteranbåtblad her i Norge også for et år eller to siden, hva skjedde?

"It's difficult to build an ugly wooden boat."

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kjøper stort sett Seilmagasinet. Føler dei skriv litt meir om eldre/bruktbåtar enn Seilas, som omtrent berre skriv om nye båtar og regattaresultat. Seilmagasinet har også meir langturstoff. For meg virkar det som Seilas er mynta på folk med mykje pengar som er i markedet for ny båt, medan Seilmagasinet satsar meir på folk som allereie har båt.

Redigert av Steinsvik (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Savner et blad som ikke bare handler om nye båter.

Litt om vedlikehold-restaurering og tips hadde vert fint.

 

Prøv Practical Boat Owner. Finnes også som elektronisk abbonement via www.zinio.com

 

Masse praktisk stoff her. Websiden deres er ikke noe særlig, men bladet synes jeg er bra.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...