Victora III Startet 17.August.2009 Link til dette innlegget Startet 17.August.2009 (redigert) Så er bildene lekket ut av den nye Bavaria 28 sport, inspirert av Bavaria Deep Blue 46, som mange mener er en inovativ og nyskapende båt. Båtliv har både bilder og informasjon om båten. Personlig må jeg si at bildene ikke imponerer. Desginet blir for klumpete på en så pass liten båt. En ting er dette designet på en 46 foter, men på en 28 foter blir det ikke helt vellykket etter min smak. MEN en ting er bilder, en anne ting er båten i virkeligheten. Det som imponerer mest er prisen som er 15.000,- lavere en den gamle 27 sport. Nå må en nok legge på 150.000-200.000 for full utstyrspakke. Bavaria har hatt den uvanen at de går ut med priser for strippede båter der selv ikke priming og stoffing av skrog er inkludert. Redigert 17.August.2009 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 ser skroget er utrolig høyt og veldig bred på låringene.. ser ut som det er liten vinkel på v-bunn.. se for meg at dette skroget vil slå enn del med bølgene inn forfra fra siden.. Når det er sakt ser det ut som om det er ganske bra plassutnyttelse inn vendig.. men den digre solsenga hadde ikke jeg ville hatt i en 28foter! ingen dekksplass igjen.. men til ren solskinnsbåt er det jo sikkert ok Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
orkanflorø Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Syns båten ser veldig brei ut i bauen. Kan ikkje være særlig behagelig i en kuling her på vestlandet. Sikkert grei som kanalbåt. Sitér dette innlegget Båtgal Link to post
Blue_Dragon Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Og så er det jo så og si ingen uteplass. En av kommentarene i artikkelen er den bra uteplassen. Resten av designen kommer jo av de nye BMW linjene. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 (redigert) Fikk av en eller annen grunn assosiasjon til Marex Dixie Bred, høyt fribord og flat under ikke noen svane akkurat, og neppe noen god båt i litt sjø. Redigert 18.August.2009 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
lippert Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Skal bli spennende å få høre hvordan den er i sjøen. 3 meter bred og nesten 5 tonn med fulle tanker og utstyr. 46' ern er jo god i sjø i følge de som har prøvd den. Men selv om de er bygget over samme form så er jo det en helt annen båt. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Bitteliten Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Jeg synes Bavaria har en interessant utvikling. Ser ut som om innredningen er av høyere kvalitet enn tidligere. Gule rekker er lekkert Jeg skjønner ikke hva som er poenget med å skvise inn solseng på en 28 foter. Hadde etter min mening vært bedre med en god salong her - men mulig det ikke er plass til dette pga grunt motorrom? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 18.August.2009 Link til dette innlegget Svart 18.August.2009 Grunne mottorrom har vel aldri vært et problem hos Bavaria, nei dette handler nok om ønskene i andre markeder enn de nordiske.... dessverre. Innpakningsplasten er jo en billig måte å teste hvilke farger som fungerer ;-) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
SF Svart 20.August.2009 Link til dette innlegget Svart 20.August.2009 Gule rekker er lekkert Innpakningsplasten er jo en billig måte å teste hvilke farger som fungerer ;-) ja det har du helt rett i. Ellers er jeg enig med Bitteliten at den store solsenga med fordel kunne vært erstattet men en større salong Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Blue_Dragon Svart 20.August.2009 Link til dette innlegget Svart 20.August.2009 De byttet jo design på forrige 30foter pga kritikk om solsengen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.