Jump to content

Nye Bavaria 28 sport

Victora III

Recommended Posts

Så er bildene lekket ut av den nye Bavaria 28 sport, inspirert av Bavaria Deep Blue 46, som mange mener er en inovativ og nyskapende båt.

Båtliv har både bilder og informasjon om båten.

Personlig må jeg si at bildene ikke imponerer. Desginet blir for klumpete på en så pass liten båt. En ting er dette designet på en 46 foter, men på en 28 foter blir det ikke helt vellykket etter min smak. MEN en ting er bilder, en anne ting er båten i virkeligheten.

Det som imponerer mest er prisen som er 15.000,- lavere en den gamle 27 sport. Nå må en nok legge på 150.000-200.000 for full utstyrspakke. Bavaria har hatt den uvanen at de går ut med priser for strippede båter der selv ikke priming og stoffing av skrog er inkludert.

Redigert av Swande (see edit history)

ser skroget er utrolig høyt og veldig bred på låringene.. ser ut som det er liten vinkel på v-bunn.. se for meg at dette skroget vil slå enn del med bølgene inn forfra fra siden.. Når det er sakt ser det ut som om det er ganske bra plassutnyttelse inn vendig.. men den digre solsenga hadde ikke jeg ville hatt i en 28foter! ingen dekksplass igjen.. men til ren solskinnsbåt er det jo sikkert ok

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...